13 Şubat 2015 Cuma

Vapur yok bu şehirde, eve yürüyerek gidiliyor

Başkasının güneşi olmakla ilgili problemlerim var
Bende birkaç parça kırılmış, garanti kapsamında değil
Hızlandırsan da yavaşlatsan da tam tempo bir türlü yakalanamıyor, bozuk galiba
Samimi olmayan cızırtılar çıkıyor ağzımı her açtığımda
Başkasının güneşi olamam, bunu her tanıştığım insana belirtmem gerekiyor
Kuracağım ikinci, bilemedin üçüncü cümle bu olmalı
"Merhaba, çakmağınızı kullanabilir miyim? Bu arada başkasının güneşi olmakla ilgili problemlerim var. Memnun oldum."
Uyku bastırdı seni, saat akşam 10 falan olmalı, uykuya düşüyordun yavaşça
Müsade istedim, sen de neden beraber uyumuyoruz dedin
E benim uykum yoktu, çokca da kahve içmiştim o gün, yanında öyle uzanıp
Tavanı mı izleseydim. Işıklar kapalıydı. Tavanı nasıl izleseydim. 
Tavanı izleyebilseydim, uyurduk ne olacak sanki
Dünyanın sonu mu
Tam orda problemi buldum işte
Bana göre, seni doğru sevseydim ve beraber uyusaydık
Dünyanın sonu gelmiş gibi hissetmem gerekirdi
Yani her şeyi bitirmiş, her şeyin sonuna gelmiş, uyumaya karar vermiş iki beden
Olması gerekirdi
Kalktım, evime gittim o zaman
Başkasının güneşi olamamam, ışıkların kapalı olması, tavanı izleyememem, dünyanın sonu gelmiş gibi hissetmemem falan
Hepsini topla, bantla, paketle
Bana müsade

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder