15 Aralık 2014 Pazartesi

biliyorum, biliyorum korkuyorum,
sarhoşum ve yorgunum
ve yürüdüğüm şehir, yürüdüğüm şehir
beni yutuyormuş gibi hissediyorum
ellerim cebimde
bir gölge gibi hissediyorum
bir gölge gibi
hissediyorum

korkuyorum
hata yapmış olmaktan korkuyorum
burda benim için hiçbir şey yok
bana zamanında söylediğin şeyler
bana zamanında düşündürttüğün şeyler
kulağımda rüzgar gibi
uzun kahverengi saçlarımda kümeleniyor

hiçkimsenin umurunda olmayan gölgeler gibi hissediyorum
kulağıma ne fısıldadın?
bulmayı istediğim neyi söyledin bana?
bulmamı istediğin cevap neydi?
hiçbir yalan yok, yalan yok, yalan yok

bir şeyleri geri getir
biraz kendin, biraz herkes için
sen ve tüm parçaların
beni getiren sen ve tüm parçaların
bana verdiğin tüm aşk kalmamı sağlayacak kadar güçlü ve şimdi her şey düzelecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder