27 Aralık 2014 Cumartesi

sınav 10 üzerinden

en üzeceği yerden vurdu
en üzeceği yeri çok iyi bilirdi
yıllarca üzerimde gezindi, topraklarımı avuçlarında test etti
yer kabuğunun altında durmadan enerji pompalanan
gelişmekte olan bir uzak doğu ülkesiydim
pembe yapraklı kendine has vişne ağaçlarım ya da
sahip olamadıklarım üzerine söylenmiş alçak gönüllü melodilerim
kimsenin umurunda değildi
gidecek olana hiç sarılmamak biraz sarılmaktan daha mı iyiydi (5 puan)
kendini hiç affedemeyeceğin bir şey yapmana rağmen başkalarının seni affetmesi 
o zehir gibi tat
daha çok sigara daha çok iç bulantısı
antibiyotik alkol etkileşimi kadar zararsız birkaç detay mutfakta yoğunlaşıyor
mutfakta mesela çok hüzünlü bir arkadaşın altını kapatmayı unutmuşum, arkadaş yanıyor.
bırakalım bütün bunları da
pahalanan dövizler ve birlikte uyanılan sabahlar arasındaki ilgiyi açıklayınız (5 puan)
en üzeceği yer, 
hayallerine çarpan dirseğim, kendi etrafında hızla dengesizce dönen 
hayaller hayaller
beceriksiz kollarım
tutamadığım hayaller
halının üzerinde
kristal parçalara ayrıldı
izin ver açıklayayım, vallahi
benim dirseğim çarptı acelem vardı, o yüzden kırdım hayalleri.
"dirseğin çarptı diye suçlamadım ki ben seni, hayalleri de boşver, senin suçun acelenin olmasıydı."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder